Tuesday 3 December 2013

Skim Ansuran Mudah Pengadun KitchenAid

Bismillah.

Skim ansuran mudah pengadun KitchenAid. Bunyinya agak menarik bukan... 

Setelah sekian hampir 2 tahun lebih blog ini sepi tanpa khabar. Saya masih ada alhamdulillah. Saya aktif di facebook. Bersosial, malah berjualan atas talian di fanpage syarikat saya, Suealeen Enterprise - Suealeen's Gifts & Things Boutique

Aktif sejak beberapa tahun yang lepas, kami menyediakan peluang pembelian barangan dapur malah hasil masakan 'homemade' seperti lasagna dan pai (telah dimasak mahu pun sejukbeku) secara atas talian. 


Fokus utama kami adalah menjual pengadun, aksesori & attachment KitchenAid yang menjadi idaman ramai suri rumah. Secara tunai mahu pun secara skim ansuran seminima RM200 sebulan. Harga pengadun KA adalah di antara RM2,000-RM2,400 sahaja bergantung kepada pemilihan warna dan aksesori. Kami juga menjual barangan dapur yang lain seperti set periuk, pembuat takoyaki eletrik, panini maker, ice cream maker, barangan berjenama Corelle, Corningware, T-fal/Tefal dan sebagainya yang didatangkan khas dari USA, UK mahu pun EURO. Koleksi gambar pembelian dari pembeli-pembeli kami sebelum ini: 

Berminat dengan skim ini? Boleh hubungi kami seperti yang tertera di bawah: 

2 comments:

Anonymous said... Reply to comment

Assalamualaikum sue slmt kembali berblog...

Sue Aleen said... Reply to comment

@Umie Jazz,

Hehe... selamat... mudah-mudahan semangat berblog ni kekal lama...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...